wtorek, 26 lipca 2016

Organizacja spiżarni

Lubię kiedy w kuchni i spiżarni jest porządek, wiadomo gdzie co leży i fajnie jakby się jeszcze ładnie prezentowało. Mam półeczkę z identycznymi słoikami, która wygląda bardzo ładnie. Jednak zakup takich słoików do całej spiżarki byłby już przesadą, zwłaszcza ze względów finansowych. Dlatego wykorzystuję słoiki, puszki i inne pojemniki np. po pringles. Jednak, to że każda puszka czy inne opakowania nie dość, że są różniej wielkości i kształtu, mają jeszcze różne kolory. Żeby stonować trochę moją spiżarkę, postanowiłam kolorowe opakowania, a także te, z których nie zdołałam usunąć etykiet pokryć okleiną.

By wiadomo było co znajduje się wewnątrz opakować nakleiłam na nich etykietki tablicowe. Dzięki temu można bez problemu opisywać pojemniki i dodawać informacje np. o dacie ważności.
Naklejki tablicowe wykorzystałam również do opisywania pozostałych pojemników.
A żeby w razie potrzeby można było ukryć  zawartość spiżarki na regale zamontowałam roletę.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz