poniedziałek, 11 lipca 2016

Walizka

Też macie ten problem, jak odnaleźć swoją walizkę w gąszczu innych, identycznych, na lotniskowym pasie? Jeśli tak, proponuję wam szybki sposób na wyróżnienie się w tłumie. A właściwe swojej walizki...
Potrzebne będą farby do tkanin, pędzelek gąbkowy i szablon (ja wybrałam motylki).Chyba że ktoś posiada zdolności plastyczne, to obejdzie się bez szablonu.
Przystępujemy do pracy. Przyklejamy szablon do walizki, np. za pomocą taśmy malarskiej. Gąbkowym pędzelkiem nanosimy farbę na szablon. Lepiej nanieść więcej warstw, za pomocą tylko trochę zwilżonego pędzelka, wtedy wzór będzie ładniejszy - krawędzie będą gładsze.
Na koniec, prasujemy. Koniecznie przez papier do pieczenia. Suchym żelazkiem (bez pary) i przy niezbyt wysokiej temperaturze.
Żeby moje motylki były lepiej widoczne za pomocą konturówki do szkła wykonałam jeszcze złotą obwódkę. Motylki wykonałam z 3 stron walizki (dla mnie wystarczy, ale można więcej).
Teraz odnalezienie swojej walizki na lotnisku nie będzie już żadnym problemem.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz