niedziela, 23 października 2016

Jesienny chustecznik

Uwielbiam jesienne dary natury - liście, kasztany, żołędzie... Potrafią pięknie ozdobić, a dzięki cudownym kolorom ocieplić wnętrze.
Kolorowe liście klonu wykorzystałam do stworzenia jesiennego chustecznika.
Na początek drewniane pudełko owinęłam folią spożywczą i pokrywałam kolejno liśćmi zanurzonymi w kleju do decoupage.

 Tak pokryte pudełko owinęłam kolejną warstwą folii i odstawiłam na 48h.



Po upływie tego czasu usunęłam folię i pozostawiłam pudełko na kolejne 48 godzin.
Liście nie wyschły do końca,czekały więc jeszcze kilka dni. Po ich upływie wyrównałam brzegi pudełka, usunęłam drewniany chustecznik, a wierzch pokryłam preparatem szklącym Pod Modge 3D.



Pudełko okazało się jednak zbyt delikatne. Dla usztywnienia pokryłam je od wewnątrz skrawkami gazety z klejem typu wicol.





Do wnętrza pudełka za pomocą taśmy przymocowałam gumkę, by pudełko z chusteczkami trzymało si wewnątrz. A tak prezentuje się gotowy jesienny chustecznik:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz