niedziela, 29 stycznia 2017

Świąteczny świecznik

...na koniec okresu świątecznego.
Do przerobienia zwykłego drewnianego świecznika w świąteczny  wykorzystałam:
- białą konturówkę do szkła,
- farby akrylowe Idea Decor gold 138 oraz 274 Scarlet,
- serwetki: z gwiazdą betlejemską, ze wzorem z renifera i śnieżynkami,
- pasta strukturalna modelarska 3D Rensesans,
- lakier do decoupage.

Złoty świecznik:
- pomalowałam świecznik na złoto,
- na bokach nakleiłam serwetki ze śnieżynkami,
- z innej serwetki wycięłam gwiazdkę betlejemską i odrysowałam jej kształt na świeczniku,
- naniosłam pastę 3D uzyskując kształt gwiazdki,
- na pastę gwiazdkę betlejemską,
- wszystko polakierowałam,
- za pomocą białej konturówki do szkła namalowałam śnieżynki,
- położyłam kilka dodatkowych warstw lakieru i gotowe.

Czerwony świecznik:
- na jedną ze ścianek nakleiłam serwetkę z reniferem,
- świecznik pomalowałam na czerwono,
- polakierowałam,
- białą konturówką odrysowałam wzór,
- na koniec znów polakierowałam.




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz