niedziela, 10 stycznia 2016

Zimowy słoik na ciasteczka

Lubię kiedy wypieki, zwłaszcza świąteczne są ładnie wyeksponowane. Można oczywiście kupić fajne  słoiki czy misy, ale są one często bardzo drogie, mimo to nie zawsze spełniają pewne kryteria, np. często nie są szczelne. Dlatego też postanowiłam sama wykonać taki słoik. 
A zatem jak ze zwykłego słoika z ikea zrobić coś oryginalnego.
Całkowity koszt projektu to ok 25,00 zł przy założeniu, że nie uwzględniamy cen zakupu całych opakowań lakieru i farb.
Na początek słoik z ikea - 1,1 l w cenie 7,99 zł.
Na początek zajmiemy się pokrywką. Pokrywkę należy zmatowić papierem ściernym by przygotować powierzchnię pod malowanie. Demontujemy uchwyt i zamiast niego przyklejamy drewnianą gałkę (koszt ok 1,00 zł). Pokrywkę malujemy farbą akrylową, lakierujemy i ozdabiamy. Ja do ozdobienia wykorzystałam konturówki do szkła w kolorze białym i perłowym oraz brokat.

Następnie podstawa - wykorzystałam biskwitowy stojak zakupiony w internecie (sklep.sylwiaserwin.pl) w cenie 9,50 zł. Ja użyłam prostej podstawy, ale dostępne są również dekoracyjne.
Podstawę przytwierdziłam do słoika za pomocą kleju na gorąco. Łączenie ozdobiłam koronką. Ze względu za to, iż cały projekt jest w kolorze białym, podstawę nie malowałam tylko zabezpieczyłam bezbarwnym lakierem i ozdobiłam.

Na koniec ściany słoika ozdobiłam malując na nich konturówką do szkła śnieżynki.
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz