czwartek, 17 marca 2016

Gazetownik i inne takie

Nie wiem jak u was, ale u mnie, w przedpokoju musi być miejsce na drobiazgi - chusteczki, pomadki, długopisy oraz pocztę, karteczki, kupony rabatowe czy inne takie. Do tej pory wykorzystywałam różne pudełeczka i pojemniczki żeby jakoś to uporządkować. O ile wszystkie te rzeczy udało się jakoś ogarnąć to same pudełeczka nie były najpiękniejsze. Postanowiłam więc skorzystać z promocji w lidu - okleina w cenie 7,99 i tak ujednolicić trochę wygląd tych wszystkich pudełeczek.
Na początek gazetownik z pudełka po tabletkach do zmywarki. Jest idealne, dosyć sztywne i odpowiedniej wielkości.
Na kartce narysowałam kształt, jaki chciałam nadać gazetownikowi. Przeniosłam go na pudełko i wycięłam. Pozostało już tylko okleić pudełko i gotowe.



Okleiłam również pudełko po herbacie - piramidkach lipton oraz po soku jabłkowym, w którym wycięłam otwór, który posłuży do wyciągania chusteczek, przemieniając je w pudełko na chusteczki.











  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz