poniedziałek, 7 marca 2016

Kamizelka minky i małpki

Prościutka dwustronna kamizelka dla mojej córci. Wykrój powstał na podstawie kamizelki, która córci była już za mała. Powiększyłam ją tylko troszkę tzn delikatnie poszerzyłam i przede wszystkim przedłużyłam.

Wykrój przeniosłam na materiał - minky i bawełnę w małpki. Niestety, dostałam zaćmienia i zamiast najpierw odrysować tył, z jednego kawałka materiału, zaczęłam od przednich części i tym sposobem tył w małpki jest z dwóch kawałków. Także wy uważajcie.

Następnie uszyłam 2 kamizelki z części w małpki i minky.

Zszyte kamizelki ułożyłam prawą do prawej i zszyłam obie części ze sobą.
Na prawą stronę przewróciłam przez dziurę na rękę. Do wykończenia rzeczonych dziur użyłam różowej lamówki ciętej ze skosu.

Aby doszyć lamówkę, na początek przypięłam ją szpilkami, by dokładnie odmierzyć długość potrzebnego kawałka. Zaznaczyłam miejsce zszycia lamówki, a następnie ją zszyłam. 

Tak przygotowaną lamówkę ponownie przypięłam szpilkami - brzeg lamówki prawą stroną do kamizelki i przyszyłam.


Wywinęłam lamówkę we właściwy sposób i zwinęłam wokół brzegu materiału. Tak założoną lamówkę przypięłam szpilkami i doszyłam. Ważne, by szew był staranny bo widoczny będzie z obu stron kamizelki.

Na koniec zamocowałam plastikowy zatrzask (mocowanie zatrzasków).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz