poniedziałek, 6 czerwca 2016

Nerka

Sezon letni rozpoczęty, a więc przyda się trzecia nerka.
Do jej wykonania użyłam dość grubej tkaniny bawełnianej typu home decor. Na początek przygotowałam poszczególne elementy, czyli tył, przód, góra i dół (tej samej wielkości) i zamek błyskawiczny.
 Zamek przyszyłam do zaokrąglonej krawędzi górnej klapy, układając na prawej stronie materiału, prawą stronę zamka, suwakiem do wewnątrz (zwrócony do prostej krawędzi.

Następnie ułożyłam zamek we właściwej pozycji i przeszyłam z góry, około 4 mm od brzegu suwaka, tak by ładnie przylegał.
 Dopasowując środek suwaka i przodu doszyłam suwak do przedniej części nerki, a dokładniej do dłuższej prostej krawędzi, ponownie układając na prawej stronie materiału prawą stronę suwaka.

 Następnie zszyłam dół i przód, szyjąc najpierw na prawej stronie.
Na koniec przyszyłam tył do górnej i dolnej części, ponownie szyjąc najpierw na prawej, a po przewróceniu na lewej stronie. Dzięki temu uzyskałam ładnie wykończony środek nerki.




 W przypadku nerki w rowery, ponieważ wnętrze wzmocnione było kordurą, wszystkie szwy wykonałam tylko po stronie wewnętrznej.

Pozostał już tylko montaż paska. Aby pasek był regulowany potrzebne są dwa elementy - klamra i taki prostokącik.
Na początek mocujemy tę część klamry, która nie posiada elementu regulującego (czyli tą z jedną dziurką). Na krótkim pasku zaczepiamy klamrę i wszywamy do saszetki.


Następnie przeplatamy drugi pasek pasek przez drugą część klamry, a potem oba końce paska przez prostokącik.
Jeden z końców paska zaginamy i przyszywamy.
Po przeciągnięciu prostokącika na niemal koniec, uzyskamy najkrótszą długość paska naszej nerki. Jeśli taka długość nam odpowiada, koniec paska wszywamy do saszetki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz