niedziela, 26 maja 2019

Prosta dekoracja komunijnego stołu.

W przeciwieństwie do panującej obecnie mody postanowiłam przyjęcie z okazji I komunii świętej mojego dziecka zorganizować w domu.
Fakt, iż gości nie było zbyt wielu, a ja dysponuję odpowiednią ilością miejsca oraz ogrodem na pewno działały na moją korzyść.
Przede wszystkim chciałam wam jednak pokazać, że według mnie przygotowanie stołu na taką okazję może być naprawdę proste i wbrew pozorom niedrogie. Bo w końcu czasem mniej znaczy więcej.
Zależało mi na tym, żeby wykorzystać do dekoracji to co miałam już w domu, ewentualnie  jeśli coś dokupić, to niedrogo. Dlatego postawiłam na kwiaty, białe dodatki i złote akcenty. Główną ozdobą stołu były frezje i wycięty z ogrodu bukszpan, które umieściłam w  słoiczkach, a następnie dostępnych w Ikea osłonkach na doniczki. Do tego białe świece i aniołki z domowych zasobów.  Jako typowo komunijny akcent wykorzystałam zamówione za grosze w serwisie aukcyjnym plastikowe dekoracje w kształcie złotego kielicha, które przy pomocy taśmy dwustronnej przytwierdziłam do świec i doniczek oraz zwykłych białych serwetników. Całość uzupełniłam złotymi podkładkami oraz specjalnie wykonanymi na tę okazję upieczonymi specjalnie na tę okazję kruchymi ciasteczkami z komunijnym motywem. Do tego małe kartonowe winietki z imionami, zastawa i gotowe.
Moim zdaniem wyszło całkiem nieźle. A co wy na to?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz