poniedziałek, 6 lipca 2015

Szybki projekt

Organizer na łóżeczko

Podczas przewijania dziecka dobrze mieć wszystko pod ręką. Niektóre przewijaki posiadają wydzielone miejsce do przechowywania. Jeśli jednak nie, trzeba radzić sobie inaczej. Z początku pomyślałam o tym, by uszyć sobie taki organizer. Jednak z braku czasu, wpadłam na inny pomysł. Znacie koszyki montowane pod półką. Można je kupić np. w Lidlu za ok 20zł.
Ja postanowiłam wykorzystać taki koszyk jako organizer.
Zawiesiłam go na łóżeczku. Można miejsce zawieszenia podkleić, zwłaszcza jeśli łóżeczko jest malowane, aby go nie zadrapać.
Aby mieć pewność, że nic nie wypadnie dołem, oraz ze względu na to, że mój koszyk jest dość głęboki do środka włożyłam puste pudełko po chusteczkach (można wykorzystać dowolne pasujące wielkością).
Podobne pudełka, tym razem przecięte wykorzystałam jako szufladki. By organizer ładnie prezentował się z przodu, przed pudełkami umieściłam materiał. Szybki i praktyczny organizer gotowy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz