środa, 16 września 2015

Czapka króliczek

Dopiero co, pokazywałam wam komplecik chusteczka i czapeczka z króliczkami. Zostały mi jeszcze kawałki tych materiałów i postanowiłam, zainspirowana materiałem w króliczki, uszyć jeszcze jedna czapeczkę, tym razem z uszkami.

Przygotowałam wykrój czapeczki oraz uszek.
Przeniosłam na materiałem i wycięłam dodając 0,5 cm na szwy uszek, 1 cm na dole uszek, 1 cm na szwy czapeczki i 1,5 cm na podłożenie.
Rozpoczęłam od wszycia materiału z króliczkami do wewnętrznej części uszek (oznaczone na czerwono numerem 1). Następnie zszyłam górną część wnętrza uszek (na żółto nr 2).
Potem kolejno zeszyłam górne części przodu i tyłu uszek, a następnie dolne.



Uszka po przewróceniu na prawą stronę są gotowe do wszycia.

W czapeczce rozpoczęłam od zszycia zaszewek. 
Następnie ułożyłam pierwszą część czapeczki na niej uszka i drugą. Spięłam szpilkami, aby uszka się nie przesunęły. 


 Zszyłam całość, a dół podłożyłam i mały króliczek gotowy.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz