wtorek, 1 września 2015

Kolejna poduszka do samochodu

Tym razem dla maleństwa.
Kształt poduszki wzorowałam częściowo na kokardzie Minnie.
Przygotowałam wzór i przeniosłam na materiał. Wykorzystałam wzorzystą flanelę i gładki polar minki w kolorze intensywnego różu.
Samo szycie jest na prawdę banalnie proste.
Zszyłam materiały ze sobą, pozostawiając na środku miejsce do przewrócenia na prawą stronę.
Przewróciłam podusie na prawą stronę i rozpoczęłam wypychanie.
Aby części zewnętrzne kokardy były bardziej wypełnione niż środek wypchałam jeden z boków kokardy po czym wykonałam pionowy szew.
Dzięki temu wypełnienie zostało trwale umieszczone w jednym boku kokardy.
Podobnie postąpiłam z drugim bokiem. Środkową część poduszki wypełniłam niewielką ilością wypełnienia, a otwór zaszyłam ręcznie.

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz