wtorek, 26 kwietnia 2016

Bluza z dresówki cd.

... a właściwie spodnie.

Tak jak już wspominałam, z 0,5 m dresówki i kilku mniejszych kawałków innych materiałów udało mi się stworzyć całkiem pokaźny zestaw ubranek. 
Do kompletu, do bluzy opisanej przeze mnie już wcześniej powstały dwie pary spodenek.
Jak zwykle szyłam po nocy, kiedy dzieci poszły już spać i efektem tego było wycięcie dwóch prawych nogawek... no i co tu zrobić, gdy na kolejną materiału już nie starczyło?
Zaczęłam kombinować, a co mi z tego wyszło... myślę, że wyszło nieźle.
Efektem kombinacji są 2 pary spodenek. W pierwszej parze, na drugą nogawkę wykorzystałam kawałek nieco jaśniejszej dresówki. Spodnie wykończyłam klasycznie ściągaczami.
W przypadku drugiej lewej nogawki wykorzystałam resztki dresówki w neonowe kropeczki i dołączyłam do nich kawałek wyciętego w trójkąt ściągacza. Na zdjęciu przód nogawki nie prezentuje się najlepiej, gdyż poza trójkątem widać fragment tyłu, ale przy noszeniu już tego nie widać.

Do kompletu powstały zszyta z absolutnych resztek chusteczka oraz czapeczka z szerokim ściągaczem.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz