środa, 6 kwietnia 2016

Kamizelka w sowy

Dziś kolejna kamizelka. Tym razem zdecydowałam się nie użyć lamówki, dlatego zmienił się cały sposób wykonania. Na początek, jak zwykle przenosimy na materiał wykrój. Żeby kamizelka była dwustronna z dwóch materiałów należy skroić wszystkie 3 elementy - tył oraz prawy i lewy przód.

Rozpoczynamy szycie. Dopasowujemy i zszywamy szwy ramion obu materiałów.




 Następnie rozkładamy obie części kamizelki i układamy je na sobie prawą stroną do prawej. Spinamy szpilkami i zszywamy krawędzie oznaczone na zdjęciu kolorem czerwonym.


 Zszytą kamizelkę przewracamy na prawą stronę. D zszycia pozostał dolny szew tyłu oraz szwy boczne łączące każdy z przodów i tyły
 Elementy zszywamy ze sobą od wewnątrz.

 Na koniec pozostało zszycie dołu tylnej części kamizelki. Aby szew ten był najmniej widoczny, kamizelkę przewracamy na lewą stronę i szyjemy pozostawiając mały otwór by móc ponownie przewrócić kamizelkę na prawą stronę,


 Po przewróceniu otwór zaszywamy ręcznie.
 Pozostał montaż zapięcia. Ja wykorzystałam plastikowe napy. Niestety wybyły mi żółte i zielone, zdecydowałam się więc na biały. Myślę, że jest nie źle.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz