środa, 19 sierpnia 2015

Poduszka do samochodu

Podróże samochodem, zwłaszcza długie są często dla dzieci męczące. Łatwiej się podróżuje, gdy dziecko śpi, ale ze spaniem też nie jest łatwo. Foteliki dla starszych dzieci nie mają możliwości położenia i podczas snu dziecku lata głowa, albo dostaje skrętu szyi. Rozwiązaniem może być poduszka do samochodu. Większość projektów pokazywanych w internecie to proste wałki. Ja postanowiłam urozmaicić swoją poduszkę i tak powstała jaszczurka.
Rozpoczynamy od rozrysowania jaszczurki na papierze, a następnie przeniesienia wzoru na materiał.
Ja przeniosłam oddzielnie korpus i łapki. Wycięłam poszczególne elementy.
Rozpoczęłam od zszycia łapek.Otwór do przewrócenia na prawą stronę pozostawiłam na końcu łapki.
Po przewróceniu łapek na prawą stronę wypchałam je - niezbyt mocno gdyż na koniec będę na nie naszywać rzep. Zszyłam otwory łapek. Przygotowałam korpus jaszczurki, ułożyłam pierwszą warstwę materiału, następnie łapki, a na koniec drugą część korpusu.
Zszyłam korpus pozostawiając na głowie jaszczurki dość duży otwór do przewrócenia na prawą stronę - około 15 cm.
Po przewróceniu na prawą stronę wypchałam jaszczurkę wypełnieniem poliestrowym i zaszyłam ręcznie otwór. Na koniec na łapkach przyszyłam rzepy, tak by można było łapki zapiąć wokół pasa.
 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz