środa, 19 sierpnia 2015

Bransoletka ID nowa koncepcja

Bransoletki z danymi, które już wam prezentowałam sprawdzają się świetnie, ale postanowiłam zrobić coś nowego.
Tym razem wykorzystałam drewniany element do biżuterii, na którym wypaliłam dane dziecka. Do tego rzemyk lub sznurek woskowy, zapięcie i gotowe.
Rozpoczęłam od przygotowania drewienka - pomalowałam jedną stronę oraz boki na kolor dopasowany do sznureczków.
Po wyschnięciu polakierowałam.
Przez dziurki przewlokłam sznurek i zawiązałam.
Wybrane końcówki wypełniłam klejem i włożyłam do nich końcówki sznureczka.
Do jednej końcówki za pomocą kółeczka przymocowałam zapięcie, z drugiej strony przyczepiłam samo kółeczko.
Na gotowej już bransoletce, na niepomalowanej stronie wypaliłam dane - imię nazwisko i numer telefonu, polakierowałam i można nosić.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz