poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Pałąk do wózka

Prawie bez szycia
Pierwszy pałąk sprawdza mi się świetnie, niemniej uznałam, że przyda mi się jeszcze jeden.
Podobnie jak poprzednio bazę stanowiła rurka izolacyjna. Do ozdoby wykorzystałam jednak zupełnie inny materiał - taśmę tekstylną tchibo.

Ten sposób na wykonanie pałąka jest banalny - przyciętą do odpowiedniej długości rurkę okleiłam taśmą tekstylną.
Pozostało przygotowanie mocowań pałąka i pętelek na zabawki. Ze względu na długość pałąka zamocowałam tylko 2 pętelki.
Wykorzystałam 5 cm kawałki wstążeczki. Za pomocą igły przeciągnęłam wstążeczkę przez rurkę. Zszyłam oba końce wstążeczki, a miejsce zszycia wciągnęłam do środka by stało się niewidoczne.

Do mocowania wykorzystałam rzepy. Zszyłam na końcu dwie części rzepa - jeden prawą do góry, drugi do dołu. Nożykiem wykonałam 2 nacięcia po przeciwnych stronach rurki na każdym z końców pałąka. Przez nacięcia, przy pomocy agrafki przeciągnęłam rzep i gotowe.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz