poniedziałek, 16 listopada 2015

Torebka na deszczową pogodę

...czyli jesienna wyprawka ciąg dalszy.
Moja torba nie jest specjalnie ładna, ale praktyczna. Wykonałam ją z zakupionej w ikei ceraty.
Na początek przycięłam prostokąt o wymiarach około 55 x 16 cm i zamek 18 cm.
Przyszyłam zamek układając go na krótszej krawędzi materiału prawą do prawej. Najpierw z jednej, a potem drugiej strony.


 
 
Tak wygląda gotowa baza torebki. Teraz ustalamy jaki ma być jej właściwy wygląd i obmierzamy. Na tej podstawie przygotowujemy dwa prostokąty - w przypadku mojej torebki o wymiarach 23 x 4 cm.
Przed przystąpieniem do wszycia prostokątów, przygotowujemy paski zgodnie z poniższym rysunkiem.

Wpasowujemy prostokąt i pomiędzy prostokąt, a górną krawędź wkładamy pasek. Tak samo postępujemy z drugim prostokątem

 Na sam koniec posmarowałam szwy i zamek specjalnym preparatem uszczelniającym zakupionym z Decatholnie. Po wyschnięciu przewracamy na prawą stronę i torba gotowa.


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz