czwartek, 25 lutego 2016

Przeróbki cd.

Mój kolejny sposób na wykorzystanie bluzki. Tym razem zależało mi na zachowaniu grafiki z przodu koszulki.
Aby przerobić bluzkę na tunikę dla córki najpierw odprułam wykończenie dekoltu oraz dołu koszulki. 
Następnie rozrysowałam sobie kształt przyszłej tuniki. Najpierw tył, a po pogłębieniu dekoltu uzyskałam ostateczny kształt przodu.




 
 Aby tunikę dało się założyć przez zazwyczaj dość dużą główkę dziecka z tyłu wycięłam łezkę, którą wykończyłam lamówką, którą odprułam z dekoltu bluzki.

 Następnie zszyłam szwy ramion, rękawów i boczne.


 Dekolt obszyłam resztą odprutej lamówki. Tym razem do jej przyszycia użyłam widocznej, różowej nitki.
 Na koniec, dół tuniki i rękawy wykończyłam różową, bawełnianą lamówką. Na początek zmierzyłam dokładnie obwód wykańczanego elementu. Przycięłam na odpowiednią długość i zszyłam końce lamówki. Łączenie przyszyłam na w miejscu jednego ze szwów.



 

 Na końcach łezki zamocowałam zatrzaski.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz