poniedziałek, 28 grudnia 2015

Spódniczka w pandy

Zostawiamy na chwilę temat Świąt, chociaż to niezwykle inspirujący okres i udało mi się stworzyć wiele rzeczy wprowadzających do domu ten cudowny klimat. Tym razem jednak coś z innej beczki - spódniczka dla 2-latki.
Zaczęłam od przygotowanie 2 prostokątów materiału w pandy o wymiarach 50 cm x 30 cm, które zszyłam tworząc tunel. Przygotowałam również węższe szary prostokąt - 100 cm x 25 cm, który również zszyłam.


Oba kominy zszyłam lewa do lewej, tak by szwy się ładnie zbiegały.

Po przewróceniu na prawą stronę i wyrównaniu brzegu widzimy, iż materiał w pandy ładnie podkłada się nam na końcu.
 Następnie przygotowałam ściągacz - gotowy obwód 45 cm.

 Spódniczkę przewróciłam z powrotem na lewą stronę i na szwie łączącym materiały przyszyłam gumkę. Przyszyłam koniec gumki, a następni szyłam zygzakiem nad naciągniętą gumką, tworząc tunel w którym będzie mogła się przesuwać. Następnie przyszyłam drugi koniec gumki. W ten sposób powstało marszczenie spódniczki bombki.



Następnie doszyłam ściągacz do spódniczki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz