poniedziałek, 21 grudnia 2015

Spódniczka z tiulu, zwana spódniczką baletnicy

Tym razem uciekam trochę od świątecznych klimatów i dekoracji i chcę wam zaproponować spódniczkę z tiulu. W szpilahop pojawiła się niedawno poszukiwana przeze mnie od dłuższego czasu ażurowa guma. Dokupiłam do tego tiul w dwóch odcieniach różu. Tiul pocięłam na kawałki o wymiarach około 25 x 15 cm.
Wymierzyłam obwód brzuszka córci. Odpowiedni pas gumy zszyłam najpierw na prawej a potem lewej stronie.


Rozpoczęłam zaplatanie tiulu na otworach gumy. W każdym otworze jeden kawałek zachowując cykl 3 jasne, ciemne, 3 jasne, ciemne, jasne, ciemne, 3 jasne itd.
Wiązanie wykonuję w następujący sposób. Przeplatam złożony na pół tiul przez oczko gumy.





Przez powstałe oczko tiulu przeciągam ogon tiulu i zaciągam pętelkę.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz