czwartek, 17 grudnia 2015

Wieniec a'la ostrokrzew

Kolejny wieniec na drzwi. Nie to, żebym miała nie wiadomo ile drzwi... to na zamówienie.
A zatem jak zwykle rozpoczynamy od bazy. W tym przypadku ponowie mojej ulubionej czyli z osłonki do rur. Tym razem w środku umieściłam drucik, żeby usztywnić wieniec.
 Następnie wieniec owinęłam skrawkami ciemno zielonej dzianiny umocowanej za pomocą taśmy dwustronnej.



Do ozdobienia wykorzystałam kupione w hurtowni kwiatowej gałązki ostrokrzewu. Odcięłam listki i owoce.

 Następnie rozpoczęłam mocowanie listków ostrokrzewu. Przyszywałam je do materiału w okolicy ogonków poszczególnych listków. Listki układałam w taki sposób by każde kolejne przykrywały ogonki poprzednich.


 Tak powstał wianek z liści ostrokrzewu.




 Do wykończenia całości użyłam zakupionych z gałązkami owoców ostrokrzewu oraz innych czerwonych kuleczek, które przymocowałam za pomocą kleju na gorąco.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz