piątek, 4 grudnia 2015

Zimowy wieniec z tiulu

Uwielbiam świąteczne dekoracje, w tym roku jednak postanowiłam stworzyć 2 dekoracje na drzwi, na początek zimowy wianek z tiulu.
Jako bazę wykorzystujemy izolacje do rur (ok 3-4 zł za sztukę i wystarcza na kilka wianków).
 Do tego tiul - u mnie biały, turkusowy i niebieski (rolka 9 m ok 4 zł; ja wykorzystałam 1 białą i 1 turkusową, do tego niebieski i trochę inny odcień bieli z craftoholic'a - 1 ćwiartka ok 4,00zł). Tiul tniemy na na odcinki ok 20 cm (w przypadku mojego wianka - długość średnicy koła).
Zawiązujemy tiul na kole, ja wiązałam na zmianę 4 kawałki tiulu białego, 3 turkusowe, 4 białe, turkusowy, niebieski, turkusowy i tak dalej.


Powstały wianek spryskałam brokatem w sprayu i ozdobiłam cekinowymi gwiazdkami w kolorze srebrnym i opalizującej bieli oraz kryształkami przyklejonymi klejem na gorąco.
Wianek wykończyłam drewnianymi gwiazdkami. Gwiazdki przygotowałam lakierując je na srebrno, następnie posypałam niebieskim brokatem i spryskałam błyszczącym lakierem. Przykleiłam je klejem na gorąco.
Do tiulu przywiązałam wstążeczkę, która służy do zawieszenia wianka na drzwiach.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz