niedziela, 26 kwietnia 2015

Ślubne



Pokażę wam dziś komplet ślubny który przygotowałam. Zestaw składa się z pudełka na obrączki oraz dwóch skarbonek.

Pudełeczko na obrączki


Do wykonania pudełka na obrączki użyłam drewnianego pudełka na 2 talie kart. Pudełko przyciemniłam bejcą w kolorze jasnego dębu, a następnie farbami akrylowymi namalowałam wzór. Na koniec pudełeczko polakierowałam, wnętrze wyłożyłam filcem. Dodatkowo wewnątrz, konturówką do szkła w kolorze białym wykonałam napisy Mr i Mrs.


Skarbonki

Do wykonania skarbonek użyłam drewnianych szkatułek na kluczyk. Nie udało mi się niestety nigdzie znaleźć odpowiednich skarbonek, zatem w rozpoczęłam od wykonania w szkatułkach otworów do wrzucania monet. Ze względu na wielkość i charakter wzoru jaki ma być umieszczony na skarbonkach, otwory umieściłam niesymetrycznie, a wykonane zostały za pomocą zwykłej wiertarki i wiertła 5 mm. Pudełka, podobnie jak poprzednie, przyciemniłam bejcą w kolorze jasnego dębu, a następnie farbami akrylowymi namalowałam wzór pana młodego i panny młodej na rowerze. Na koniec skarbonki polakierowałam, również od wewnątrz.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz