niedziela, 11 października 2015

Przebrania - Hulk i Catwoman


Tym razem coś z innej beczki - wykonane na prośbę mojej siostry i jej męża przebrania - Kobieta Kot i Hulk.


W przypadku Kobiety Kota wykonałam proste rękawiczki z getrów. Do zwężonych i przyciętych na odpowiednią długość nogawek doszyłam ściągacz i to by było na tyle. No i maska, wykonana z dzianinowej czapki i ...starych botków. Sztuczna skóra z botków posłużyła mi do wykonania trójkąta na górze maski, z przyciętych czubków stworzyłam uszy.

Do wykonania mięśni Hulka wykorzystałam 2 koszulki z długim rękawem. Rozrysowałam sobie odpowiednie mięśnie i kolejno zszywałam koszulki ze sobą, wypychałam kulkami silikonowymi, zaszywałam otwór do wypchania i tak dopóki nie powstała cała klata i plecy. Co powiecie o efekcie?

 
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz