niedziela, 18 października 2015

Śpiworek - tym razem z recyklingu


Dotychczas uszyłam dwa śpiworki, ale przy obecnej pogodzie taka ilość okazała się nie wystarczająca. I tak przyszedł mi do głowy sposób wykorzystania starej bluzy. Uwielbiam projekty recykling-owe, gdzie nie używanym już rzeczom, zwłaszcza takim, które darzy się jakimś sentymentem można dać nowe życie.

Pokarzę więc jak krok po kroku przekształciłam bluzę w śpiworek.
Na początek ustaliłam jaką długość, szerokość i rękawki powinien mieć śpiworek. Na podstawie tych wymiarów rozrysowałam sobie linie cięcia.
 Przycięłam zadany kształt. A odcięte fragmenty rękawów wykorzystałam do przedłużenia śpiworka.
W tym celu rozcięłam je i zszyłam ze sobą wzdłuż krótszych krawędzi. Zszyłam również szwy rękawów i boczne śpiworka.

 Następnie  złożyłam zszyte elementy na pół po długości i zszyłam boki.
 Powstały element doszyłam do dolnej części bluzy.
 Rękawy wykończyłam ściągaczami.
 A tak prezentuje się śpiworek w całości. Szybki i tani;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz