wtorek, 6 października 2015

Szmatka z metkami

Z poprzednich projektów  zostało mi trochę materiału. Postanowiłam stworzyć z niego prostą szmatkę z metkami do zabawy dla mojego maluszka. Potrzebne będzie nam trochę materiału i dużo kawałków tasiemek - bawełnianych, satynowych  różnych faktur, kolorów i materiałów. Rozpoczynamy od przygotowania dwóch kwadratów jednakowej wielkości. Ja użyłam dwóch różnych materiałów - polarku minky w kropeczki i bawełny.
 Do jednego z nich przyczepiamy szpilkami, a następniedoszywamy metki (ok 4-6 cm złożone na pół). Najlepiej gdy będą różne. Układamy po kilka na każdym boku. Panuje pełna dowolność.

 Układamy oba kwadraty prawą stroną do prawej i zszywamy, pamiętając by pozostawić otwór do przewrócenia na prawą stronę,
 Przewracamy na prawą stronę i obszywamy ok 3 do 5 mm od brzegu zaszywając jednocześnie otwór i zabawka gotowa.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz