wtorek, 20 października 2015

Zabawka dla maluszka

 - może pierwsza biżuteria?
Bransoletka?

Dzieci lubią zabawki, które łatwo chwycić w rączkę, mają ciekawą fakturę - są np. miłe w dotyku, fajnie jak nadają się do gryzienia, muszą więc być łatwe do czyszczenia.
Postanowiłam więc stworzyć coś na kształt bransoletki. Wykorzystałam do tego skrawki kolorowych tkanin - minky, dzianiny i pluszu. Dodatkowo, aby zabawka wydawała dźwięki wykorzystałam jajka z kinder niespodzianek wypełnione koralikami. Do wypełnienia wykorzystałam również kulki poliestrowe, a całość wykończyłam kolorowymi wstążeczkami.
Rozpoczęłam od zszycia wszystkich skrawków w prostokąt. 
Prostokąt zszyłam wzdłuż dłuższej krawędzi. Zaszyłam również końcowy otwór. 
Przewróciłam na prawą stronę i rozpoczęłam wypełnianie - kuleczką oraz kinder niespodziankami. 
Powstałego węża podzieliłam na segmenty zszywając koniec każdego, a następnie zeszyłam by utworzyć kółko.  
Przerwy pomiędzy segmentami przewiązałam kolorowymi wstążeczkami.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz